21 March 2010

its not safe for us anymore. :(

kenapa?kenapa? dan kenapa? kenapa lagi? kenapa mesti rumah kitaorg yg kena? sungguh menakutkan. dah 2 minggu kami di belenggu dgn bunyi2 aneh kat rumah.dulu aku dgr bunyi org berjalan atas simen, pastu dino mati dgn kepala separuh pecah, ikan puyu fara mati tgk2 kat depan pintu masuk umah mmg sgt jauh klu di kira meter akuarium ngan pintu, so weird! apa makna semua nie? sapa punya keja? smpi skrg kitorg xtau. mlm smlm lepas dowg mkn kat kedai flat nadia nmpk lampu bilik terpasang, padahal sebelum dowg trun lampu da tutup. naseb baek aku xde mase tu, aku kat ampang.then, bila dowg naek atas alih2 lampu da trpadam.pergh! meremang bulu roma aku dgr fara cerita. BETUL KE NIE?? bila semua ni nk berakhir dgn jwpn yg pasti dan yg pasti tidak akan ada benda buruk berlaku kat sape2. aku harap sgt yg tu..huh..curious.

mood: scary

No comments: