28 May 2010

esok kemungkinan adik aku boleh kuar hospital, alhamdulillah..setelah hampir seminggu aku kat cni. adik aku pn da bertambah baik da..
kebetulan kakak ipar sepupu aku sedang menunggu detik2 kelahiran baby dia mlm nie. skrg dia kat hospital ampang. aku harap semuanya berjalan lancar, semoga dia kuat semangat mase proses kelahiran baby dia nnt..aku tgk perut dia tu besar semcm, takutt. ngee hurm,ptg td bru dpt tau yg baby dia tu baby girl. wow! xsbr nk maen ngan anak dia nnt! hikhik da lama xmaen ngan baby girl nie..
>.<
apa yg pntg aku harap kak yan dan baby dia selamat..aminn..

tp ada yg mmbuatkan aku tgh bersedih skrg, hm ape lg. bergaduh la ngan budak tu.. aku da xphm ngan dia, aku pn xtau nk wat mcmane da. aku da cuba buat yg trbaek tp aku xtau kat mana salahnye..selama ni aku sedar semua salah aku tp xkan semua mslh aku jugak yg nak di slhkan, smpi aku nk bela diri pn dia nk mrh. aku ckp bnde yg betul, bg dia semua prkara yg berlaku prkara kecik xperlu nk di perbesarkan, tp sape yg dulu besarkan mslh? aku xrasa aku..disbbkan dia da besar kan bnde yg kecik dan mcm nk slhkan aku, aku mst la nk bela diri! aku ada hak! dia nk merajuk ke, ape ke, aku da mls nk lyn. arini satu ari dia xcontact, biarlah.. tu yg dia nk mlm td, aku da ckp mlm td sebelum tdo yg pg td aku msg balik.tp dia ckp xpyh msg lgsung. ok fine, aku mls nk bertengkar..mls nk serabut kepala. nnt jgn dia ckp aku xambik berat psl dia da la..sbb selalunya dia mmg mcm tu, mst nk cari slh aku. rimas!

No comments: